Dagen før avreise…

Categories Blogg

Jeg gikk og la meg før ni i går kveld , totalt utslitt og med en dundrende hodepine . Hodepinen var fremdeles der når jeg våknet , jeg visste godt at dette kom til å bli en stressende dag. Jeg skulle dusje , farge håret , pakke, og handle inn mat til de som skulle være hjemme . Ja og Isak selvfølgelig , jeg måtte pakke til han og , det nytter ikke sende han avgårde til besteforeldrene uten klær.

Joda , jada , hvor skal man begynne ? Det gikk nærmest rundt opp i toppetasjen på meg , her var det bare å holde tunga beint i munnen . Stakkars assistenten min , hun begynte som ny på mandag , og idag har hun blitt sendt rundt som et pisket skinn.

Egentlig skulle de være to assistenter på jobb i dag , siden hun nye er på opplæring enda . Men det skar seg , så derfor ble det en travel dag for en ny assistent . Jeg er imidlertid imponert , hun har taklet enhver utfordring som har dukket opp , dette lover veldig bra .

Dere er vel spent på hvordan det gikk igår ? Det må jeg si , for en fantastisk dame som kom for å intervjue oss , jeg ble veldig glad når hun syns jeg pratet bedre enn forventet . Blomster fikk vi også , nydelige tulipaner som vi satte stor pris på .

Hun filmet faktisk litt også , så på nettutgaven kommer det sikkert en liten filmsnutt. Jeg må bli flinkere til å bruke mer video på bloggen min , det er akkurat som du kommer mye nærmere da. Men intervjuet gikk strålende , så jeg gleder meg til å se reportasjen .

Min datter altså , hun vet å stresse mor si. Hun har nemlig fri idag , derfor fant hun ut at hun måtte få på plass en skrivepult. Vi kjøpte den på Ikea igår , og idag fant hun altså ut at den skulle opp. Da hjelper det lite at jeg har det travelt , plutselig satt hun og assistenten bøyd over bruksanvisningen .

Heldigvis har assistenten sagt seg villig til å jobbe til 19 , så da har vi god tid til å ordne alt . Så da ble alle fornøyd , og skrivebordet ble flott det. Jeg var faktisk imot at hun skulle kjøpe skrivebord, for nå blir ikke hun sittende nede og gjør lekser lenger . Jeg får ikke mulighet til å bidra på samme måte , men jeg skjønner virkelig behovet hennes . For det er ikke like lett å konsentrere seg med en lillebror som napper henne i klærne , vi får håpe det blir bedre nå .

Åååå herlighet , er klokka så MYE?? Nei folkens , nå må jeg faktisk gjøre noe. Kryss fingrene for oss ,  nå er det nemlig bare timer igjen ….

10 kommentarer

10 thoughts on “Dagen før avreise…

  1. Krysser armer og bein!! Men det må du vite: Om du ikkje vinner Folkets Favoritt er du likevel MANGE sin Favoritt <3

    Regner med at Vixen streames så eg skal sørge for å få det med meg 🙂 KOS deg masse, sug til deg hele stemningen og bare NYYYT for husk at du er der av en grunn 🙂 Eg DIGGER deg <3

    Go`klem Vibbedille 🙂

  2. Gleder meg med deg. Unner deg sååå dette, det er så fortjent. Skal se på om de streamer.

    Ikke stress med oppdateringer på bloggen underveis, kos deg og nyt hvert sekund, det trenger du.

    Herlige datteren din, kanskje litt som mammaen, skulle helst ha fikset det i går?

    Masse god tur til Oslo, kos dere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *