Dag 9, og litt hipp hipp hurra

Categories Blogg

Det var på hengende håret dette her, men jeg klarte det, idag er jeg 40 år. For min del kunne dagen glidd avgårde i stillhet, ihvertfall slik som situasjonen er nå.

Men barna og øvrig familie vil gjerne markere meg, og ingenting er koseligere enn det.

Kvelden begynte rimelig dårlig i går, for jeg klarte ikke venne meg til Bipap masken. Men for de av dere som kjenner meg godt, så vet dere at jeg ikke gir meg uansett hvor sliten jeg er. Men de første timene på bipap var så grusomme at jeg vurderte å bare legge meg under kniven.

Men bare tanken på å tilbringe månedsvis på sykehus, gå glipp av julefeiring hjemme, ga meg den pådriveren jeg trengte.

Så etter å ha tvingt meg selv til å ha på masken det siste døgnet, så viser prøvene at behandlingen virker så langt, så nå krysser jeg alt jeg har for at jeg slipper operasjon i denne omgang, og kan vende hjemover etterhvert.

Ekstra koselig er det med besøk når man ligger sånn som dette, selv om det er tungt for mine kjære og se meg sånn. Jeg har forbud mot å spise og drikke, så det ble mer kake på de andre. Likevel ble det en hyggelig stund, det viktigste er at vi er sammen.

En hilsen til dere alle fra bursdagsbarnet i sykehussenga…

13 kommentarer

13 thoughts on “Dag 9, og litt hipp hipp hurra

  1. Gratulerer så mye med 40 årsdagen❤️Så fint å se at du fikk feire dagen med de nærmeste rundt deg, selv om det ikke ble akkurat som du hadde planlagt🥰
    God klem fra nord😊

  2. Gratulerer med 40 års dagen. Og ikke minst med at Bipap ser ut til å virke. Tenker på deg, på dere, og krysser armer, bein, fingre og tær for at du skal komme deg hjem til jul.

  3. Gratulerer med dagen, og tusen ønsker om fortsatt god bedring og at du får en fin jul med familien! 💜

  4. Foruten å gratulere deg med dagen vil eg bare gi deg en god klem <3 Ord blir liksom bare så forbanna fattige!! <3

    Go`klem fra VIbbedille 🙂

  5. Hipp hipp hurra for deg og gratulerer så mye med 40 års dagen 🎉🎂🇳🇴🥂🎈🍾Du er sterk og jeg står på sidelinjen og heier på deg👍

  6. gratulerer så mye med dagen fin deg, stay strong, jeg heier på deg, stor bursdagsklem ❤❤❤

  7. Gratulerer så masse med dagen 💗 Jeg har lært så mye av deg ved å lese bloggen, og er takknemlig for at du makter og ønsker å skrive. Det du gjør et viktig.
    Åse

  8. Hei igjen Vivian og gratulerer så mye med dagen din. Ønsker deg fortsatt mange gode dager med dine kjære.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *