Bilder fra dere 💜

Categories Blogg

Tusen takk for de bildene jeg fikk allerede i går kveld. Nå håper jeg bare at dere andre hiver dere på bølgen og sender meg bilder. Det er helt fantastisk for meg å sitte hjemme i min egen stue og nyte bilder fra deres hverdag. Så tusen takk til dere som allerede har sendt meg bilder, og til dere andre, hiv dere gjerne med ❤

 

Inger Lise sin veranda i Stjørdal 

 

Veronica sin utsikt over Harestua 

 

Marit sitt barnebarn på klatretur i Kiberg 

 

Marit (øya min mann kommer fra) Vardø ❤

 

Heidi sin spektakulære natur, Øksnes 

 

Et nydelig sommerfugl bilde fra Ingunn fra Sandnes 

 

Else sin hytte i vakre Persfjord 

 

Midnattsol Persfjord fra Else 

 

Utsikt fra kontoret til Unn Birgitte i Fredrikstad 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Bilder fra dere 💜

  1. Hei.
    Tusen takk for at du deler livet ditt, fant bloggen ved en tilfeldighet. En blogg med mening og som setter spor langt inni hjertet, som inspirerer til å leve hver dag, til å ikke irritere seg over bagateller. Til å se glede i de små tingene og samtidig få kjenne et lite stikk av det tapet, sorgen, fortvilelsen du opplever. Hvordan kan jeg sende bilder til deg? Har du en snapkonto f.eks?

    1. Tusen takk Veronika 💜Det enkleste er om du søker opp mammapåhjul på Facebook, da kan du sende bildene i innboksen min, og da kan jeg selv laste ned uten å være avhengig av andre ❤Dersom du får problemer, så bare søk meg opp på navn, Vivian Brosvik.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *