Bilder del2…

Categories Blogg

For et vakkert land vi bor i, og takket være dere får jeg et glimt av hvor fantastisk flott dette landet vårt er. Jeg er så takknemlig for at dere sender og deler litt fra deres liv, da føler jeg at jeg kommer litt nærmere dere på en måte. Jeg håper selvfølgelig dere fortsetter å sende meg bilder, men her kommer de jeg fikk i går.

Se og nyt 💜

Veronica sin hjemplass Ballstad 

 

Dorthe sin utsikt Kongsvinger , legg merke til svanene

 

Dorthe Kongsvinger 

 

Vakre Skagen bader i sol, Anja Vardø 

 

Til og med bilde fra Georgia, takk Linda 

 

Linda

 

Asbjørg sitt hvilested i Bergen 

 

Ååå jeg og vil , Finnmark 

 

Så vakre 💜Finnmark 

 

Wenche Svelgen, ett av mitt barndomsrike 

 

Wenche sin utsikt fra hytta i Stavang 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *