Angsten ble bekreftet

Categories Blogg

At jeg aldri lærer , bestandig skal jeg presse meg selv.

Igår kom ryggsmertene tilbake for fullt , og enda jeg satt og vred meg i smerte så lot jeg meg overtale.

Det var nemlig en glad gutt som kom løpende inn døra her igår , bursdagsgaven fra mor og far hadde kommet.

Litt vel tidlig , men det hadde sine grunner.

 

En ATV sto der så glinsende og fin , og en liten gutt var helt i hundre.

Det er alltid godt å se en liten gutt så glad , men igår hadde jeg mer enn nok med meg selv.

I nesten tre timer ble jeg sittende ute , at jeg aldri lærer.

For det endte katastrofalt , i sengen ble jeg liggende og kaste opp.

 

Det medførte til at jeg ikke kom meg på sykehuset idag , kontrollen fikk vente.

Men jeg har hatt en gnagende angst inni meg om at noe er galt , og det fikk jeg bekreftet idag.

Lungelegen ringte meg nemlig , og han var ikke fornøyd.

Pustestoppene på natta er blitt flere , og jeg kjente hvordan hjertet mitt sank.

 

Angsten fikk sin bekreftelse , sykdommen har blitt verre.

Jeg bare hater dette livet , jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.

Hver kveld ber jeg , en stille bønn om å la meg være.

La meg være slik jeg er nå , men ingen hører.

 

Jeg tør ikke stille spørsmål for jeg er redd for svarene , alt jeg kan gjøre er å håpe.

Håpe på at nye innstiller på bipap kan hjelpe , og at jeg kan kjøpe meg litt tid.

Men det kan hende jeg må innlegges igjen , for at innstillingene skal bli riktige.

Nå sitter jeg bare og venter med en angst så stor , denne dagen ble ikke god…

18 kommentarer

18 thoughts on “Angsten ble bekreftet

    1. Snille gode deg. Vi krysser fingrene og håper nye innstillinger på bipap kan gi deg færre nattlige pustestans.
      Still spørsmål selv om du er redd for svar.
      Vis legene og andre helsepersonell at du vil fortsette å kjempe.
      Og bruk tiden din riktig.

  1. Dette var trist og vondt å høre Vivian ❤ finnes ikke trøst å gi i en slik situasjon. Ord blir så meningsløse. Jeg har selv fire små barn, og jeg beundrer deg av hele mitt hjerte for hvordan du står på og takler denne nådeløse sykdommen. Jeg følger bloggen din hver dag, og jeg tenker ofte på deg! Du er en inspirasjon! Grav dypt, finn styrke og gi gass! Jeg heier på deg! ❤

  2. Vi er SÅ mange som tenker på deg, og skulle så inderlig ønske vi kunne gjøre noe. Livet kan fare så tøft med mennesker. 💔

    Fine gutten din💙🚙

    Tusen varme klemmer💜💜💜

  3. Nei og nei 😢 det var ikke slike nyheter eg ønsket skulle komme… vet at sykdommen din er aggressiv men du har vært stabil en stund no og det har vært så godt se.. vet ikke hva eg skal si eller gjøre for deg og dine men noe må det være…❤️❤️❤️Eg har hatt mye angst i mitt liv og det er så vondt🥺 ikke får å si hvordan du har det men angst er en fryktelig tilstand 😭😭😭😭Masse klemmer ❤️🥰❤️❤️

  4. Og,kjære deg….angsten din er til å ta og føle på når du beskriver hvordan du har det ❤️❤️❤️❤️ Mange beundringsklemmer fra Farsund ❤️ Jeg heier på deg og dine hver dag ❤️

  5. Ja enig med ovenstående:
    Den fine gode gutten din❤️❤️
    Tenker på deg og ber for krefter❤️

  6. Kjære dæ, nu krysser æ alt æ har for dæ, og håper på litt gode nyheter på kontr🤞GodGodollen, du må bare spørre og mase på om alt som kan gjøre hverdagen din litt lettere !God klæm fra mæ !🤞💖

  7. Kjære dæ, nu krysser æ alt æ har for dæ, og håper på litt gode nyheter på kontrollen du må bare spørre og mase på om alt som kan gjøre hverdagen din litt lettere !God klæm fra mæ !🤞💖

  8. Trist, vondt, hjerterått og særdeles urettferdig er dette❤️
    Sender en haug gode og styrkende tanker og klemmer ❤️

  9. Ubeskrivelig vondt å lese😢jeg krysser fingrene og ber for deg 🤞🙏🤞🙏❤️Tøffe gode gutt Og familie du har. De har det nok vondt de og 😞❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *