5 år er gått 💜

Categories Blogg

Da var dagen her , fem år er nå gått.

Fem år siden en liten gutt så dagens lys for første gang , fem år siden denne familien ble fullkommen.

I dag feirer vi deg vår lille venn , vi feirer livet.

For du kom til verden da jeg trengte det som mest , og du har uten å vite det vært min livbøye siden.

 

Gjennom dine øyne har jeg fått nytt liv , gjennom deg lever jeg som aldri før.

I din verden er ingenting umulig , og du tar meg med ut på nye eventyr hver eneste dag.

Vi lever i nuet du og jeg , vår verden er her og nå.

Sammen med deg lever jeg , hvert øyeblikk med deg er en gave så stor.

 

Du er min terapi , du bringer lys til et altoppslukende mørke.

Din latter får alle vonde tanker til å forsvinne , ditt smil tørker mine tårer.

Sammen med deg forsvinner all sorg , for i din verden finnes bare glede.

Med en nysgjerrighet så stor griper du livet , og med din lille hånd drar du meg med.

 

Ordene strekker ikke til , du er min reddende engel.

Hver dag kjemper jeg meg opp , opp til en ny dag sammen med deg.

Jeg takker høyere makter hver dag , og hver kveld ber jeg om en ny.

En ny dag sammen med deg , en ny dag med nye eventyr.

 

Fem år er nå gått , 5 år er du nå blitt.

En hel familie står rundt deg , og bak deg står to stolte foreldre.

Min tid er kanskje uviss , men en ting kan jeg love deg.

Så lenge jeg får lov skal jeg kjempe , kjempe for en ny dag sammen med deg…

 

Gratulerer så mye med dagen lille venn , vi elsker deg 💜

19 kommentarer

19 thoughts on “5 år er gått 💜

  1. Nydelige ❤️❤️❤️❤️

    Gratulerer så mye og ønsker dere en flott minnerik dag 😘

  2. Nydelig skrevet, herlige bilder 💙💙👶 Gratulerer så mye med fem år, flotte gutten 🎉🤩💙🎁❤️❤️❤️❤️🎉🎉✨🎈🎈

  3. Gratulere så mye med dagen🥰
    For nån nydelig bilda, og for en hyllest tel gutten dokkers ! Ikke mange smågutter som får en sånn hyllest skrevet med av mammaen sin❤️

    Og den her gutten lyver ikke foreldra på sæ det e sikkert!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *