365 dager…

Categories Blogg

Nå befinner vi oss i midten, 365 dager ligger bak oss og 365 nye dager ligger fremfor oss. Vi står alle på samme sted, ingen av oss vet hva som venter oss der fremme, alt vi vet er at 365 dager venter på oss der fremme.

Nytt år med nye muligheter. Tenk så heldig vi egentlig er, for hvert år får vi den samme muligheten, en mulighet til å starte på nytt. For de ligger der og venter, 365 blanke ark bare til deg. Et helt nytt år du kan bruke til hva du vil.

For kanskje du tenker på å endre noe, kanskje du ikke er helt fornøyd med livet slik det er nå. Det kan være du planlegger å stifte familie, eller ønsker en ny jobb. Kanskje tenker du på å flytte, eller kanskje kjøpe hus. Uansett er mulighetene mange, nå er det bare opp til deg.

Det er nemlig bare du som kan bestemme hvor veien går videre, du er sjefen i ditt eget liv. For meg er det for sent, alt jeg kan håpe på er at jeg får oppleve alle de 365 dagene. Men du har enda mulighet, så dersom du har noe du vil endre, ja da er tiden kommet nå.

La ikke denne muligheten gå ifra deg, ikke la frykten stå i veien for dine drømmer. Har du ikke tatt steget før så ta det nå, tiden er inne for å endre ditt liv til slik du vil leve. Aldri la noen fortelle at du ikke kan, aldri la noen bestemme over din vei. Det er ingen andre enn deg selv som vet hva som er best for deg, det er kun du som vet hva du kan.

Året 2020 ligger fremfor oss, fire år tilbake i tid trodde jeg ikke jeg kom til å overleve morgendagen. Men enda er jeg her, med et nødskrik klarte jeg å klore meg fast. Så selv om jeg sitter her med en kropp som ikke virker, og med døden lurende rundt hvert ett hjørne, er jeg fremdeles takknemlig.

Takknemlig for at jeg enda lever, lykkelig over at jeg enda er her sammen med mine. Men jeg er også takknemlig for at jeg fortsatt kan skrive til dere, prøve å påminne dere om viktigheten med å leve. For det er alt jeg kan gjøre, prøve og håpe på at dere griper livet mens dere kan.

Det er nemlig det livet handler om, prøve og håpe, ikke gi opp med første korsvei. Så grip muligheten når den byr seg, fyll dagene dine slik du vil ha de. For det er ditt liv, og det er kortere enn du tror…

10 kommentarer

10 thoughts on “365 dager…

  1. Takk for den inspirasjonen du er og takk for at du har lært meg å være takknemlig for den minste lille ting…
    Gleder meg til å følge deg videre og krysser alt som krysses kan for at det kommende året blir et fin år for deg ♡

    Du fortjener det så mye og du er ei flott dame.. Godt nyttår fine deg klem ❣

    1. Tusen takk for så mange fine ord Lene💜Men jeg må nå takke deg også, for at du følger meg og sender meg melding når jeg trenger det som mest 😘Godt nyttår til deg også Lene 🤗

  2. Jeg har nettopp begynt å følge bloggen din, og jeg opplever at du er en inspirasjon for oss alle. Du lærer oss å sette pris på hverdager og de små tingene i livet, som vi kanskje ser på som en selvfølge. Jeg håper det beste for deg i det nye året, og at du får oppleve både de neste 366 dagene, og enda mange flere. Jeg gleder meg til å følge deg videre inn i det nye året. Godt nytt år både til deg og dine ❤️🎉🎉

    1. Tusen hjertelig takk Trude, det betyr mye for meg å høre 💜Gleder meg til å dele nye opplevelser sammen med dere. Riktig godt nyttår til deg og dine 💜

  3. Kjære deg. Jeg vil bare si 100000 millioner takk for et nydelig og tankevekkedenne innlegg. Hver enste dag gleder jeg meg til å lese bloggen din. Når du skriver som du gjør nå så gjør det at det felles en tåre eller 2 fordi jeg tenker at jeg håper at vi leser et nytt innlegg fra deg på samme til i 2020. Jeg er takknemlig fordi du får meg til å verdsette de små tingene, de som kanskje for mange virker som bagateller men som man ikke tenker over før man ikke har de lengre. Jeg vil bare si 1000 hjertelig takk og ønske deg en så god feiring som mulig.

    1. Ååå tusen takk gode deg 💜Det betyr så uendelig mye å høre at du setter pris på det jeg skriver, det gir meg pågangsmot til å fortsette. Ønsker deg et riktig godt nyttår og en fantastisk kveld 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *