3 dager igjen…

Categories Blogg

Vi må begynne dette innlegget med å si tusen takk, både jeg og gubben er rørt til tårer. Igjen kommer dere til unnsetning, når vi trenger dere som mest stiller dere opp uten å nøle.
Som små fyrtårn lyser dere opp veien, når alt vi ser er mørke leder dere vei.

 

Denne innsamlingen gjorde oss målløs, aldri har vi fått så mye støtte og omtanke sendt vår vei.
Tanken på at vi har dere i ryggen gjør oss sterkere, deres støtte gir oss nytt pågangsmot. Forrige fredag ble en Spleis opprettet, og en uke etter er vi langt over halveis til det som er målet.

 

74000 har kommet inn på bare noen dager, og dere aner ikke hvor mye det betyr. For faktum er at vi kunne aldri ha hyret en advokat uten deres hjelp, dette har kun blitt mulig takket være dere.
Gubben ble sittende og stirre på meg igår, og plutselig fikk jeg høre hvor unik jeg var. Men alt jeg har oppnådd på denne reisen kan jeg takke dere for, jeg hadde ikke kommet noen vei uten mine fineste trofaste følgere.

 

Nå er det bare dager igjen av innsamlingen, og vi har ikke ord nok til å beskrive hvor takknemlige vi er.
Hva som skjer videre vet vi ikke, men takket være dere kan vi kjempe litt til. Takk til alle som har gitt et bidrag til denne innsamlingen, og tusen takk for at dere støtter oss. Gå gjerne inn på Spleisen og trykk på aktivitet, da kan dere lese alle de fine meldingene som har kommet inn, vi er overveldet…

https://www.spleis.no/project/192509/history

14 kommentarer

14 thoughts on “3 dager igjen…

  1. <3 Håper dere slipper å bruke alt på advokat og heller kan bruke det på noe som gir glede. Det er jo også en symboleffekt, nemlig at kommunen ser hvor mange som er engasjert.

  2. Bare hyggelig Vivian. Det er deg vel unt, det og mye, mye mer. Håper virkelig det går veien nå, det fortjener du 👍❤️ heier og krysser det jeg kan. Ønsker dere en god og avslappende helg ❤️🥰 ❤️❤️

    1. Det er dyrt med advokat, så jeg tror vi trenger alle de penger vi kan få. Jeg er bare glad for at vi har fått denne muligheten, det er ikke alle som er så heldig 💖
      Riktig god helg til deg og Aud Marit 💜

  3. Det er en fornøyelse å kunne hjelpe. Jeg er veldig kresen på hva og hvem jeg støtter,men her trengte jeg ikke betenkningstid. Det dere opplever er hinsides all fornuft,så jeg håper dere vinner fram slik at dere får den hjelpen DERE føler dere har behov for og nytte av. Jeg ønsker dere en fortsatt strålende lørdagskveld 💜 klem fra meg ♥️

  4. Såååå bra nå dere endel og bruke på advokat og få frem deres sak 🥰om dere ikke bruker alt så kos dere med noe som alle har nytte av det er dere velfortjent etter alt dere må stå i🥰

  5. Det er hyggelig å kunne bidra og så godt å se at dere har så mange mennesker i ryggen. Det er jo fantastisk at det har kommet inn så mye, håper det rekker slik at du kan kjempe din sak, noe som i utgangspunktet ikke skulle vært et tema engang 🤦‍♀️

    Du er så god Vivian, du fortjener alt her i verden ❤ Og det er ikke bare fordi du har ALS, men fordi du har et hode med utrolig mange gode tanker. Jeg liker deg for den du er 🤗

    Ha en fin fin søndag ❤

  6. Vet om flere som mister hjelp i hjemmet pga byråkrati. Hvis det er noen ordninger Ap ønsker å reversere, håper jeg at denne blir den første de vil prioritere! Vet ikke så mye om det, men kjenner igjen historien om folk som pga økonomiske omprioriteringer i kommunen mister frihet i hjemmet pga bortprioritering av hjelp i hjemmet, som er nødvendig. Ønsker dere lykke til! Håper den nye regjeringen blir oppmerksom på de nye uønskede reglene, så de kan reversere dem!

    1. Ja dette er noe den nye regjeringen virkelig burde ta tak i, vi er mange som faller mellom barken og veden. I mitt tilfelle handler det ikke så mye om økononomi, det handler mer om hva som ser fint ut på papiret. For de gangene firmaet ikke har klart å skaffe assistenter så har min mann fått betalt for å steppe inn , og det liker ikke kommunen.

  7. Det er en sann glede å få hjelpe deg Vivian. Jeg vil også få takke for at jeg får lov å ta del i din hverdag, og opp og nedturer. Du betyr mye for oss også, ikke glem det. Dine ord har blitt en del av min hverdag. Som med VG, “Ingen dag uten”.❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *