2 dager igjen!!

Categories Blogg

Ja kom igjen folkens!

Nå er det kun 2 dager igjen!

Idag ble neglene lakket.

Måtte velge en knæsj farge!

Jakten på kjole er i full gang.

Egen shoppingrunde med gubben er planlagt!

Nå skal lurvene brennes,

nå skal vi fornyes!

Hullete truser og underskjorter skal bort!

Man vet jo aldri hva som kan skje!

Bukser kan sprekke, og kjoler rakne

vi tar ingen sjanser!

Så vi skal være klar

hår eller ikke hår

vi skal være striglet!

Min mann har ikke helt troa

“du kan itje pønte på mannskit” 

Men jeg skal nå forsøke!

 

Det er bare 2 dager igjen! 

Dette blir en fantastisk kveld!

Så hvis dere vil gi meg en stemme blir jeg evig takknemlig 💚

Stemme kan dere gjøre her!

Nå skal vi ruuuuule Vixen folkens!!

12 kommentarer

12 thoughts on “2 dager igjen!!

  1. Her stemmes dagen lang 💜stilige negler😀håper så inderlig at du vinner ❤️

  2. Jeg prøver, men har kun klart å stemme to ganger på deg. Alle andre gangene står det “you are not allowed to vote”, og det selv om det er gått mer enn 24 timer siden forrige gang jeg prøvde. Utdatert ipad, antar jeg. Eller regler jeg ikke har fått med meg. Fjerne cookies hjelper heller ikke.

    Men lykke til! Jeg fikk da inn 2 stemmer med noen dagers mellomrom. 🙂Alle monner drar.

    1. Jeg har ikke peiling på hvordan dette fungerer, har ikke satt meg så mye inn i det heller, jeg setter stor pris på at du vil stemme på meg, det er alt som betyr noe for meg 💜

  3. Knall tøff farge. Jeg syntes at du er en vinner uansett. Men jeg vet ikke om du vet det men HM ( hvis dere har det i nærheten) har mange flotte kjoler. Lykke til. Her stemmes det i vei

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *