Den aller siste dagen

Categories Blogg

Jeg lukket øynene et lite øyeblikk og så var det over. Tiden bare flyr av gårde, og ikke vet jeg hvor den blir av. Livet går videre på tross av alt, og godt er det. Samtidig føler jeg at tiden renner i fra meg, jeg får ikke nok ut av dagene. Jeg har ingen “bucket list”, men det er allikevel noen drømmer jeg har for det nye året. Jeg har på følelsen at skal jeg reise og oppleve ting så må jeg gjøre det nå før jeg blir enda dårligere. Jeg håper jeg kan få reise til Vardø en siste gang, få dele de inntrykkene med Isak. Jeg har også et håp om en siste sydentur med alle mine kjære. Men det viktigste for meg nå er å fortsette å lage minner og skape gode øyeblikk. Jeg elsker disse små turene vi drar på, det er utrolig hvor mange opplevelser man kan få ut av en helg. En siste oppfordring fra meg til dere, må være å leve livet mens dere kan, aldri la frykten stå i veien for dine drømmer. Ta flere sjanser og hopp i det om anledningen byr seg, livet er for kort til å la være. Jeg håper dere alle har hatt en riktig så fin jul og så må dere nyte denne siste dagen. Tenk, nå får vi hele 365 nye dager som vi kan bruke til hva vi vil. Husk at det er du som er “sjefen” i ditt eget liv, så gå ut og lev hver dag som om det var din siste…. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *