Dagen før dagen

Categories Blogg

Nå er snart den store dagen her, og alle hjerter gleder seg. Isak venter spent på Nissen og det er det eneste han prater om. I dag blir det bare kos i heimen med julegrøt og annen god mat. Kvelden skal tilbringes fremfor TVen, Hovmesteren blir høydepunktet i år også. Jeg elsker lille julaften, da har roen senket seg og vi kan bare nyte tid sammen.

Nå tar jeg og juleferie, juleferie fra bloggen noen dager. Men jeg vil benytte anledningen til å takke hver og en av dere for at dere følger meg på min reise, og for mange fine ord og tilbakemeldinger. Jeg ønsker dere av hele mitt hjerte en riktig god jul, måtte den oppfylle alle deres ønsker. Jeg håper dere finner roen og at dere får noen fine dager sammen med deres kjære. 

GOD JUL, og tenk, nå snør det her også… 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *