23 dager igjen..

Categories Blogg

Tenk at det er 1 desember. Nå går vi inn i en fin tid. En tid med daglige overraskelser til barna, dager med mange spennende gjøremål og dager med mye glede og latter. Jeg elsker førjulstiden, elsker det å kunne skape litt magi i hverdagen for de små. Det varmer et mammahjerte å se spenningen og nysgjerrigheten i mine barn sine øyne når de daglig åpner adventskalenderen. Jeg blir nærmest som et barn selv. 

I dag er det lørdag og vi skal ha juleverksted. Her skal det både bakes og pyntes til jul. Jeg har samlet to av mine assistenter til å hjelpe meg med gjøremålene. Vi skal bake pepperkaker, kakemenn og andre deilige småkaker. Når man er så heldig at man har små barn i hus så blir gleden med å ordne til jul ekstra stor. Isak tar tak i alle gjøremål med en livslyst du sjelden har sett maken til. “Mamma, nå kommer julen og vi må være klar”, sier han med glede og spenning i øynene. 

Så idag blir det en fin dag. Ikveld skal jeg og på julekonsert. Alexander Rybakk, Maria Haukås Mittet og Rune Larsen er noen av de som ikveld skal skape litt julemagi hos meg. Jeg bare håper jeg klarer å la være å gråte, ja for hvis jeg først begynner så er det som om alle kranene åpnes. Men jeg gleder meg til å dele denne stunden med noen av de jeg er glad i.

Husk på å ta vare på hverandre og alle de magiske øyeblikkene som kommer i førjulstiden, ikke la dagene bli preget av stress og mas, velg heller å fylle dagene med glede og kjærlighet…. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *