Skei 🧡

Categories Blogg

Skei er virkelig en vakker plass. I vakre omgivelser nyter vi helgen. Turen startet i går med mye knall og babb. Noen dager er bare sånn, travelheten tar overhånd og man glemmer ting. Så 45 minutter etter vi hadde startet måtte vi snu for å hente gjenglemt bagasje. Men vi kom oss frem til slutt og fikk servert nydelig tre retters middag på hotellet. 

I dag våknet vi opp til et nydelig vær og etter å ha inntatt en praktfull frokost valgte vi å begi oss ut på tur. Vi kom over en husflidbutikk med mye vakkert håndarbeid, og til min store glede var juleutstillingen kommet på plass. Det var nisser i alle fasonger, nydelige englefigurer og hjemmelagde julekuler med motiv fra nærområdet. Der inne kunne man ha tilbragt en hel dag og om lommeboken hadde tillatt det, så kunne jeg ha brukt en formue. I andre etasje var det kafé men det var ingen heis. Men folkene som jobbet der Visste råd kan du tro. Før jeg visste ordet av det så hadde de ryddet plass og låst opp bakdøren slik at jeg kom meg inn i kafeen. Etter å ha fått servert deilige vafler og kaffe er vi nå tilbake på hotellrommet og hviler oss litt.  Ungene gleder seg nå til å gå i bassenget og vi gleder oss til et videre opphold på denne nydelige plassen. Ønsker dere alle en god helg videre… 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *