Torsdag 15.11.18

Categories Blogg

 

I dag blir det en travel dag. Så derfor valgte jeg å starte dagen med litt spa behandling. Alle har godt av litt velvære innimellom. Skrubbing av kropp og ansikt med gode produkter er bare helt fantastisk, og det er en fin start på dagen. 

Morgendagen bringer med seg en ny milepæl for meg, jeg har bursdag, hele 39 år. Mine foreldre har helt siden jeg ble syk gitt familien vår gaver i form av opplevelser, og i år er intet unntak. Vi skal tilbringe helgen i Jølster på Skei hotell. Jeg er de evig takknemlig for alt de bidrar med, og alle disse reisene vi har vært på sammen med dem blir til fantastiske minner vi kan se tilbake på. 

Neste år fyller jeg 40 år og jeg lever i håpet om at jeg får oppleve den. Det eneste som betyr noe på slike dager er at vi kan samle venner og familie , slik at vi kan tilbringe tid sammen. Så innimellom møtene jeg har i dag, må det pakkes og planlegges til tur. Det blir helt klart en travel dag, men jeg har all tro på at dagen blir fin….. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *