En annerledes hverdag

Categories Blogg

 

Det er ikke tvil om at min hverdag er blitt snudd på hodet. Fra å være en aktiv dame som var vant med å klare seg selv, til å bli avhengig av hjelp til alt. Det som har vært viktig for meg i denne prosessen er å finne små ting som jeg mestrer selv, og der kommer hjelpemidler inn. Som du ser av bildet så har jeg fått meg en spesiell datamaskin. Denne maskinen har gitt meg en ny hverdag. Tenk på alt du gjør på en data med bruk av hendene dine. Jeg gjør alt det du gjør, men forskjellen er at jeg bruker ØYNENE mine. Jeg skriver blogginnlegg med øynene, meldinger og mail. Jeg surfer på nettet med øynene, ja jeg spiller til og med spill med øynene. Jeg kan styre tv og fjernkontrollen med maskinen slik at jeg alltid kan se seriene mine når som helst. Hverdagen min har endret seg radikalt til det bedre etter at jeg fikk denne maskinen. Og nå har jeg en hobby med å redigere bilder og blogginnlegg. Så du ser, ingenting er umulig, det er deg selv som velger hvordan hverdagen din skal se ut. Jeg har ihvertfall valgt min hverdag…..

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *