Mandag 12.11.18

Categories Blogg
Da var det mandag igjen. Nok en ny uke og nye muligheter. Jeg starter alltid opp mandags formiddag med fysioterapi. Det er mange intimsoner som forsvinner når man blir syk. Jeg venner meg nok aldri helt til det, men har lært meg å leve med det. Fysioterapi har jeg aldri vært særlig begeistret for men det gjør meg godt. Det er liksom ikke bare selve diagnosen å forholde seg til, men oså alt det andre som den fører med seg. Stive muskler og smerter blir en del av hverdagen. Jeg pleier å si at når smertene er på sitt verste, da kjenner man at man virkelig lever. Idag blir det en rolig dag hjemme, men jeg skal kose meg med favoritt serien for øyeblikket : House of cards. Ønsker dere alle en flott mandag.

 

 

 
 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *