Mitt liv

Categories Blogg

 

Visste du at jeg ble født en vinterdag i november i 1979?
Visste du at jeg var mye syk som barn?
Visste du at jeg er eneste jente i en søskenflokk på 4?

Visste du at jeg har flyttet hele 12 ganger i mitt liv?
Visste du at jeg elsket å synge og var med i kor helt til voksen alder?
Visste du at jeg var en rebell tenåring?
Visste du at vi har hytte i Gulen og at det var mitt paradis?
Visste du at jeg ble gravid som 16 åring?
Visste du at jeg hadde 3 barn i en alder av 21?
Visste du at mine to eldste gutter har forskjellige fedre og at begge døde i ung alder?
Visste du at jeg har bodd i Finnmark, Vardø, og der møtte jeg min mann?
Visste du at jeg har vært alenemor for barna mine store deler av deres liv?
Visste du at jeg har alltid slitt økonomisk når barna var små, men jeg fant alltid løsninger?
Visste du at jeg er utdannet helsesekretær?
Visste du at jeg pleide å trene 5 dager i uken?
Visste du at jeg har et vannvittig temperament?
Visste du at jeg aldri gir opp?
Visste du at jeg nå har fått ALS og jeg nå kjemper mitt livs kamp?
Det er mye man ikke vet om en person, hvordan er det med deg? Kjenner du dine nærmeste egentlig?

4 kommentarer

4 thoughts on “Mitt liv

  1. Hei Vivian
    Hvordan får jeg lest meg helt tilbake til starten av bloggen din ? Når jeg trykker på arkiv så kommer jeg ikke lenger tilbake enn til mars 2019.
    (og litt spent på om du ser denne kommentaren)

    1. Så rart , jeg prøvde selv men fikk det heller ikke til. Men hvis du søker opp i søkefeltet på bloggen på november 2018 så kommer du til starten av bloggen min. Prøv å se om du får det til.

      1. Hmmm. har søkt på november 2018 og så bladd meg bakover med vis eldre innlegg. Det stopper på dette innlegget “Mitt liv” og alle de eldste innleggene jeg får lest er datert 21.11.2018. Dette var en nøtt……

        1. Det har nok noe med at jeg flyttet bloggen min over til blogg.no på dette tidspunktet , men det var i november 2018 jeg startet denne bloggen. Så alt etter november 2018 skal du finne på arkivet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *