Vår torsdag💜

Categories Blogg

Jeg er såååå lykkelig, takknemlig for at jeg fortsatt er her. Heldige meg som har fått deltatt på enda en bursdag, jeg har fått vært med å feire enda et år. Det andre tar som en selvfølge, er ikke en selvfølge for meg. Men idag har jeg vært tilstede, og jeg har nytt hvert sekund. Gratulerer med dagen nok en gang min kjære sønn, og takk for at jeg har fått tilbringe dagen sammen med deg.

Her kommer dagen vår i bilder….

Fremme

Godt vi har en god hjelper
Medbrakte ramper er tingen

To gode kompiser
Smil du har bursdag

Snakk om å finne seg fort til rette
Gutten i solen
Alltid kjekt med en lekekamerat
Nam nam
Selvfølgelig måtte prinsen også være med
Teste gaming PCen til presten
Cato prest observerer
Gode venner betyr alt

 

 

Følger nøye med på fortelleren Cato
Hesten var fin

Deg og meg Isak
💜

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *