Uro i kroppen

Categories Blogg

Jeg har egentlig vært ganske så avslappet med tanke på denne innleggelsen , sikkert fordi jeg har følt at det viktigste har fungert.

Lungene mine er fine og velfungerende , i motsetning til sist da ingen visste om jeg ville klare meg.

Men selv om jeg blir godt tatt vare på og har fått beskjed om at alt ser fint ut så langt , så kom likevel den følelsen snikende tilbake igjen.

En uro har spredd seg rundt i kroppen , klumpen i magen har vokst seg stor.

 

Ikke vet jeg hvor den kom ifra eller hvorfor jeg føler den , det er vel den angsten som kommer snikende.

Eller en kombinasjon av en dårlig natt og det faktum at jeg ligger på sykehus , jeg håper bare at svaret på urinprøven kommer imorgen.

Ja jeg håper faktisk at det BARE er en UVI , for da får jeg ihvertfall svar på hva som feiler meg.

Så jeg krysser fingrene og håper jeg snart kan vende hjem , for ute skinner solen og her ligger jeg.

 

Da var det en trøst og få tilsendt bilder hjemmefra , livet går videre uten meg tilstede.

En liten gutt har igjen fått bevist sine ferdigheter , og denne gangen på snekkerfronten.

Han ville nemlig ha sitt eget fotball mål , og da måtte far og sønn hive seg rundt.

Men først måtte en arbeidsplan tegnes , det var en liten gutt rimelig klar på.

 

De har også vært på besøk hos naboen på campingplassen deres , og der dukket det en spesiell liten traktor opp.

En liten gråtass sto på lekeplassen og det til stor glede for de små.

Så selv om jeg gjerne skulle vært hjemme sammen med mine så er jeg fortsatt glad , takknemlig for at livet går videre , og at alle har det bra hjemme…

20 kommentarer

20 thoughts on “Uro i kroppen

  1. Så herlige bilder og så godt at du fortsatt har håpet inne!
    Jeg håper og tror at dette går bra, og fort🤩🤩🤩
    God bedringklem fra meg🤩💖🤩

  2. Godt å se at du skriver. Godt at lungene er fine. At antibiotika virker tyder jo på en infeksjon. Ryggsmerter henger sammen med nyrer. Vi krysser fingrene for UVI.
    Det var et fint fotballmål. Flink gutt og flink pappa som lar livet gå sin gang og ikke lar hverdagen til en liten gutt preges for mye av den uroen og bekymringen han sikkert har for deg.
    Ha en fin søndag, og vi krysser fingrene for at de finner ut hva som feiler deg så du får hjelp.

  3. Ser ut som lillegutten koser seg 👍 Godt å høre ifra deg, får håpe du snart blir bedre og kan dra hjem til dine 🌹🌹👨‍❤️‍💋‍👨

  4. Hei! Så fint å høre noen ord fra deg💕Og så fine bilder😊Håper virkelig at det var UVI, slik at antibiotikaen ordner opp👍🏼Vet litt om hvordan sånne ryggsmerter er jeg også, for jeg har hatt nyrestein et par ganger. Det var ganske vondt ja! Men regner med at de har undersøkt for det på deg! Du må ha masse god bedring!!❤️

  5. Herlige Isak. Han er bare helt skjønn. Krysser fingrene for at det er UVI. Skjønner godt at du blir engstelig når du får så vondt. Masse god bedring og satser på at du kommer hjem så fort som bare det. Klem.

  6. Godt å høre fra deg , både du og den hærlige familien din dukker stadig opp i tankene mine , så da må jeg jo sjekke bloggen din etter oppdateringer

  7. Så godt å høre fra deg 😀 det er noen flotte bilder du har lagt ut. Håper de finner ut av problemet, men det er godt å se at du er ved godt mot 💜ønsker deg fortsatt god bedring ❤️

  8. Fint å høre fra deg og at familien klarer seg fint selv om mamma er på sykehuset.
    Vet du hva? Jeg trur (uten å være lege) at du har nyrebekkenbetennelse. Med sterke smerter i ryggen, antibiotikakur som likevel ga deg feberen tilbake…. Da kom jeg til å tenke på meg selv for noen år tilbake.
    Først når jeg fikk en annen, sterkere type antibiotika og fikk den intravenøst, ble jeg bra.

    Så nå krysses fingrene for deg. Jeg skjønner at du er bekymret, at klumpen i magen er der. Noe annet ville vel vært unaturlig med din historie og jeg synes det er fint at du er så ærlig i måten du deler med oss.

    Masse god bedring❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *