Takk til NRK

Categories Blogg

Takk til Nrk som igjen ville fremme vår redsel i denne tiden , det betyr så uendelig mye for oss med denne sykdommen. Det er skremmende hvor lite vi med en dødelig sykdom er verdt, for når det kommer til stykke så er det vi som må gå først.

Jeg har gode prognoser for å leve godt en stund til, sykdommen holder seg stabil enn så lenge. Men hvis jeg blir syk blir ikke det tatt hensyn til og det skremmer meg. Mine tanker går til alle de som er redd og engstelig nå , dessverre har vi all grunn til å være det. Jeg tenker og på Bjørn og Lise som nå går gjennom sitt verste mareritt , husk på at dere er ikke alene….

Saken kan du lese Her!

5 kommentarer

5 thoughts on “Takk til NRK

  1. Kjære Vivian.
    I dag når jeg leste saken om deg på nett så begynte jeg å gråte, ikke av glede men en inderlig sorg. Jeg vet at jeg ikke kjenner deg så godt tross alt kjenner jeg deg ikke sånn personlig men likevel, måten du skriver bloggen din på gjør at man føler at man på mange måter kjenner deg likevel. Jeg gråt fordi du enda er ung. Hver eneste morgen/ formiddag setter jeg meg ned med tekoppen for å lese din blogg. Og når jeg i dag leste dette, så kom tårene, for jeg syntes dette er blodig urettferdig. Håper at rettferdigheten seirer

  2. Hei! Lette opp bloggen din etter at jeg leste saken på nrk. Helt umenneskelig at dere må leve med denne usikkerheten oppå alt det andre. Fikk en stor, stor klump i magen. Håper det skjer noe som gjør at du hvertfall kan være sikker på å få den hjelpen du trenger. <3

    1. Tusen takk Hilde , det betyr mye at du tok deg tid til å skrive 💜Ja vi mange som nå sitter med en klump i magen og er redde nå. Alt vi kan gjøre er å håpe at dette ikke blir noe verre nå 💜

  3. Hei!

    For det første er jeg på gråten av det jeg leste.Vondt å høre att dere må leve med denne usikkerheten .Og for det andre.Det er så urettferdig.
    Jeg håper det løser seg for dere!Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *