Sykehuset neste

Categories Blogg

Idag er jeg så dårlig at jeg ikke klarer å skrive , og da er jeg dårlig da.

Det er når man gir blaffen i alt at det er fare på ferde , og slik har jeg det nå.

Derfor blir det ingen oppdatering idag , jeg bare håper dette går over av seg selv.

 

Det gjorde det altså ikke , i skrivende stund ligger jeg på akuttmotaket og venter på svar.

Korona prøver er tatt opp og ned i mente , og jeg ligger her med store smerter.

Jeg ville bare oppdatere dere litt , nå håper jeg legen kommer med smertelindrin snart…

 

31 kommentarer

31 thoughts on “Sykehuset neste

  1. Dette var trist lesing
    😥før leggetid
    Bli frisk……ønske deg en snarlig bedring.Neiii ingen CORONA
    God bedrings💖💖💖Klem

  2. Dette klarer du. Makan til rå dame skal man lete lenge etter. For et pågangsmot og vilje du viser. Du er en stor inspirasjon og et forbilde for mange. På grunn av deg vil også andre gjøre bedre valg i sitt liv.

    Måtte bare dele dette med deg. God bedring. Snart sitter du ute i solen igjen.

  3. Mine varmeste tanker sendes din vei.❤ Det har skjedd mye på noen uker, håper det snur fort Vivian. Vi er mange som venter og tenker på deg.❤ Kjempeklem❣

  4. Håper dagen idag er litt bedre.. De aller, aller varmeste tanker og ønsker om god bedring! <3

  5. Håper det går bedre nå Vivian ❤️ Vi er mange som tenker på deg, masse god bedring 👩‍❤️‍💋‍👩❤️🌹

  6. Sender deg mange gode tanker kjære Vivian! Måtte dette gå over fort!
    Stor klem fra meg💛🌻

  7. God bedring!! Hilsen fra Disneyland Paris! Her slites det med varme… jeg er ikke laget å jobbe i 38 grader… så jeg sender klem og pixi dust så smerte blir borte og du blir bra!! ❤️❤️❤️

  8. Ser på bilde av deg og den
    Skjønne fornuftige gutten din
    Sitter og håper som alle andre
    at bli Frisk mamma💜💕💕💕💕
    Hjerte brister…..
    Tror også dette går bra
    Du er knall sterk ….vilje…. til.og leve har DU💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *