Sol sol kom igjen…

Categories Blogg

Reklame | Vibbedille

Jeg følte meg ti ganger bedre i dag når jeg våknet , men fortsatt for sliten til å klare å komme meg gjennom en dusj. Så valget om å stå over var lett og ta , dusjen måtte vente til en annen dag. Som vanlig sto en firbeint liten tass klar for å ønske meg god morgen , og som vanlig var det beina mine som fikk gjennomgå. Noen ganger føler jeg at vi har fått en ilder i hus , de føttene mine har aldri blitt vasket så mye før en chihuahua kom inn i familien.

Allerede før klokken 07.00 idag skjønte jeg at våren fremdeles ikke hadde kommet , en samtale mellom far og sønn kvernet enda i hodet på meg når jeg sto opp.
“Må du skrape bilen til mamma før vi kjører pappa?”
“Nei vi skal bruke pappa sin bil idag”
“Ja må du skrape den da pappa , for da vil jeg hjelpe til”
Nei den står jo i garasjen , så vi slipper å skrape idag”

Så ja , det var ingen overraskelse at jeg sto opp til snø i dag , det eneste jeg håpet på var at en liten sangfugl klarte å lokke solen frem igjen. For det var nemlig det siste jeg hørte når en liten gutt forlot huset i dag , “sol sol kom igjen” ble sunget fra full hals. Det er tydeligvis ikke bare vi voksne som er lei nå , en liten gutt drømmer om å kunne løpe ut i kortebukse snart. Det blir jo heller ikke så mye utetid i barnehagen på sånne dager heller , og det merkes godt på energinivået når han kommer hjem.

Jeg har heller ikke gjort så mye idag , men i motsetning til en liten gutt så er energinivået mitt relativt lavt for tiden. Også idag sto en liten tass på gulvet og stirret på meg , han har virkelig blitt mer kjælen de siste dagene. Akkurat det har jeg ingenting i mot , jeg har faktisk håpet på at han en dag ville finne seg tilrette på fanget mitt. Hele formiddagen har han lagt på fanget mitt og sovet , det er så innmari deilig og kjenne hvordan varmen hans smitter over på meg. Jeg nøt synet av en liten sovende tass , jeg kan ikke la være å smile når jeg ser på han. Men når folket begynte å komme hjem så ble jeg raskt glemt , og en ballong ble til stor underholdning for oss alle i dag.

Hva med noen kjøleskapsmagneter i perler?

Jeg håper virkelig at værmeldingen stemmer vedrørende helgen , for jeg har så mye jeg vil gjøre ute. Nå har jeg også fått perledilla takket være Vibbedille sin blogg , og jeg har kjøpt noen sommerfugle perlebrett som jeg håper at barna vil perle for meg. Dere må bare gå inn på bloggen til Vibbedille og se på alt hun har perlet , og det pynter jo sånn opp både ute og inne!! Gå inn på bloggen hennes og velg Hama perle hobby i kategori feltet , jeg kan garantere at dere blir inspirert. Jeg er så misunnelig på alle hennes perleverk , hun burde virkelig åpne en nettbutikk eller lage en kunstutstilling , aldri har jeg tenkt at disse små perlene kan brukes til så mye fint.

Så nå tror jeg at jeg må sette alle jeg kjenner i sving , for jeg vil også ha mange små og store figurer som kan få folk til å smile. Vi har jo også en fem meter og to meter høy mur i hagen som kunne trengt en fornying , tenk å kunne fylle den med ulike perleverk. Hadde jeg bare hatt armene i behold , da kunne jeg ha perlet hele dagen….

Halloween

Legg merke til lanternen, også perlet

PS : Alle bildene jeg har brukt i dette innlegget er lånt fra bloggen til Vibbedille , og dersom dere ble grepet av samme perlelysten som meg så anbefaler jeg dere å besøke hennes blogg, der finner dere alt av produkter dere trenger… 

O jul med din glede

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Sol sol kom igjen…

  1. Vær så snill å ikke la hunden leike med ballong
    Vår hund måtte hasteopperes fordi han beit i ballongen, den sprakk og ein liten bit for ned i magen.
    Satt seg fast i tarmen
    Vi holdt på å miste vår kjær hund
    Obs obs

    1. Ingen fare , for her i hus huset blir han voktet over som en hauk😊 Vi hadde ALDRI latt han holde på med ballonger alene , her er det alltid noen som passer på💖

      1. Vi var og sammen med vår hund og passa på
        Men når ballongen sprekker har du ikke heilt kontroll på hvilken vei bitene tar
        Ville bare sei i fra så de ikke måtte oppleve det samme som oss
        Ha ein fin kveld og kos dokke masse med den lille høflige valpen

        1. Tusen takk kjære deg , jeg skjønner godt at du reagerer 💜Nå ga jeg beskjed til min datter at hun måtte følge med han , for jeg vet hvor fort gjort det er. Heldigvis er chihuahuaer lettskremt , så når ballongen sprakk så pilte han under sofaen. Ballongene var ikke så mye fristende etter det 💖

  2. Så koselig Vivian <3
    Når det blir lov får du invitere venner og kjente på PerleKos og perler sammen. Du bare sier hva og de andre skal perler, vil tro dere hadde koset dere max! 🙂 Det var jo min drøm i februar i fjor da alt perlestyret ramlet inn dørene her, eg hadde planer for flere perledager sammen med andre, men så kom jo korona da vettu…Men EN dag skal eg invitere til perlehygge her i heimen 🙂

    Kos deg og ha en koselig kwell!
    Den lille 4 bente der er jo til knusekose <3

    Go`klem Vibbedille 🙂

    1. Det var en god ide Vibbedille , det skal jeg jaggu gjøre når denne koronaen blir bekjempet 💖Jeg er inne hver dag og sikler på alt du har laget , så en perleklubb tror jeg at jeg må opprette😊Riktig god kveld til deg og, kos deg med dine💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *