“Skal mamma dø nå”

Categories Blogg

En liten gutt var helt i fra seg igår , og jeg forlot en gråtkvalt liten gutt i en ambulanse.

Det siste jeg hørte var ordene til en liten gutt , ord som fikk hjertet mitt til å briste.

“Skal mamma dø nå , jeg vil ikke at hun skal dra til himmelen for da får jeg aldri se henne mer”

 

Derfor var det ekstra godt når de nå kom på besøk , både far og sønn kom for og holde mor med selskap.

Igår kom det som kastet på meg , smerter på venstre side rygg holdt på og ta knekken på meg.

Verken morfin eller noe annet hjalp , det var ikke før jeg fikk antibiotika inatt at smertene begynte å gi seg.

Det blir bare en kort oppdatering foreløpig , jeg vet like lite som dere enda.

Håper på fine prøvesvar slik at jeg snart kan vende hjem , men på sykehuset er det en ting som gjelder , tålmodighet….

PS : Covid er det ihvertfall ikke , prøvene var negative. Og tusen takk for alle fine kommentarer og meldinger , det varmer 💜

25 kommentarer

25 thoughts on ““Skal mamma dø nå”

  1. Så godt å “høre fra” deg, og at det i hvert fall ikke er C-19! Føler nesten du har blitt en jeg kjenner! Men, ikke bekymre deg for blogg nå altså – bare deg selv, helsa di og din fine familie💜 Tvi, tvi og riktig god bedring fortsatt, mange klemmer💖

  2. Så godt at du er bedre, godeste Vivian. Var godt å høre fra deg. Du skal vite at mange krysser fingrene og sender varme tanker din vei.🤞🙏 Vi “snakkes” snart. Kjempeklem fra meg❣

  3. Så godt å høre fra deg, har vært her inne mange ganger i dag, håper de snart finner ut av det og at du kommer deg hjem snart, ❤️

  4. Tenker på deg og ønsker deg god bedring. Jeg sender styrkeklem å tenker dette må gå bra.❤

  5. Ååh, hjertet brister av ordene til en liten gutt. Mammaen hans er viktig, så inderlig viktig.
    Fortsatt god bedring kjære Vivian, jeg sender deg mange gode tanker 💛🌻

  6. I dag måtte jeg bare be for deg, du vil stå daglig på min bønneliste. Nei, Isak skal ikke miste sin mamma nå, ingen skal miste deg nå! Du er en av de tapreste jeg har møtt, tror dette skal gå bra, og at du snart reiser hjem til dine kjære.

  7. Så fint det ikke var corvid <3 Og så fint at han fikk besøke deg i dag. Han var nok bekymret ja. Håper du får oppløftende svar på hva det er <3

  8. Krysser alt jeg har (og litt til) for at morgendagen blir enda litt bedre ❤️
    Og for at du snart sitter i godstolen din igjen ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *