Pokker så vondt det gjør

Categories Blogg

Jeg har mest lyst til å SKRIKE HØYT!! Slå hardt i veggen , knuse noe , ødelegge noe like mye som jeg nå er ødelagt.

For pokker så vondt det gjør , hjertet mitt er på nytt blitt revet ut og tråkket på.

Hvorfor må jeg leke Gud , ta et valg om når et liv skal ta slutt?

Ta det valget mens jeg selv sitter og venter på min tur.

 

Dette er det jævligste jeg noen gang har gjort , og nå klarer jeg nesten ikke puste.

Aldri har jeg forbannet tre små bokstaver mer enn idag , FAEN TA ALS!

For her sitter jeg fullstendig hjelpeløs , sittende igjen mens en firbeint venn dro for å møte sin skaper.

Frarøvet muligheten til å følge han til graven , mine kjære måtte ta den tunge jobben for meg.

 

Mine kjære har det vondt og jeg kan ikke gjøre noe ,  tårene mine er ustoppelige.

Nok en sorg har lagt seg over et lite hus , våre hjerter er i tusen biter.

Det er ingenting jeg kan si som gjør dette bedre , maktesløs blir jeg bare sittende og se på.

Se på at mine kjære har det vondt  , uten å kunne gjøre noen ting.

 

En liten gutt kom hjem til en tom hundeseng , en trofast lekekamerat er nå borte for alltid.

Tårer og sorg er alt vi har igjen , dype arr i alle våre hjerter.

Nå har et lite hjerte sluttet og slå , og savnet er så inderlig stort.

En liten gutt sa det så fint , “Prins er i himmelen mamma , men vi har han inni hjertet”…

 

11 kommentarer

11 thoughts on “Pokker så vondt det gjør

  1. Åhh jeg får så vondt av dere. Vi mistet vår cavalier som så ut akkurat som deres, for et år siden. Det er så vondt å miste dem! Mange klemmer til menneskeflokken og “Run free, Prins”

  2. Det er så vondt, så vondt Vivian. Har jobbet med dyrevern i hele mitt liv, å sett mange komme og gå… Men du må prøve å trøste deg litt med at hunden din hadde et langt godt liv. Det er ikke alle forundt…❤🐶❤

  3. Å, føler med dere. det er like vondt hver gang. Vi har hatt flere hunder. Og det er like hjerteskjærende vondt hver gang vi må ta det tunge valget. Selv om jeg hver gang har visst at jeg gjør det rette, at tiden har kommet. Er det like hjerteskjærende vondt og tomt.
    Men du har en klok liten gutt. Minnene vil vi bære med oss for bestandig.

  4. De dype arrene er også uendelig mange gode minner❤. Og hvem vet, kanskje finner dere en ny liten god venn, som vil være hos dere……🐾

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *