Nede for telling…Igjen…

Categories Blogg

Så var det på an igjen, og nå er jeg rimelig lei.

Lei av at kroppen streiker, lei av å til stadighet føle meg uvel.

Det er så fryktelig slitsomt, jeg føler jeg aldri får fred.

Til tross for at alle prøver er fine så skriker kroppen ut, og igjen ligger jeg nede for telling.

 

Jeg tror jeg må begynne å skrive ned datoene for disse episodene mine, sjekke om det er en sammenheng.

For jeg syns det skjer oftere og oftere nå, en gang i måneden ligger jeg rett ut.

Det verste er angsten som griper tak i meg, hver gang jeg føler meg litt uvel tenker jeg det verste.

Jeg vet nemlig hvor skjør jeg er, kroppen min tåler ingenting lenger.

 

Nå ligger jeg i senga og håper på det beste, morgendagen må bli bedre.

Jeg så det på gubben også igår, blikket hans sa alt.

“Nå må du ikke gi opp kjære” sa han med en bekymret stemme, “du er jo min powerkvinne”.

Dessverre er det ikke mye power i meg idag, så nå ligger jeg til lading.

 

Jeg hater å føle meg så sårbar, så kraftløs og svak.

Heldigvis er jeg ikke verre ihvertfall, stabilt dårlig er det vel noe som heter.

I går måtte jeg legge meg før en liten gutt, og det var da en liten gutt plutselig løp opp på rommet sitt.

Jeg måtte smile når han like etter sto ved sengekanten i fullt Batman utstyr, og hjertet mitt smeltet når han sa: “Jeg skal passe på deg mamma”….

17 kommentarer

17 thoughts on “Nede for telling…Igjen…

  1. Jeg syntes du er helt utrolig , hadde det vært meg som opplevde det samme som deg, hadde jeg ligget i fosterstilling med angstanfall , men du klarer å se humor og samtidig ha ømhet for din lille sønn, som vil passe på deg så best han kan i Batmandrakta si (så uendelig søtt) stå på eller sitt😉 ,du er superkvinnen i hans liv ♥️♥️♥️

  2. Beklager at jeg ikke har lagt e god bedring hilsen før å Du har jo en fantastisk lillemann som vet å passe på mammaen sin. Håper det blir noen gode dager fremover nå. Stor styrkeklem fra meg ti deg

  3. Alle trenger en liten “batman” på tunge dager.❤ Riktig god bedring Vivian, håper morgendagen byr på bedre form…

      1. Ja kroppen blir nedsatt, slimhinnene reagerer. Jeg var i perioder forkjølt tre uker så bedret det seg litt og så var det pån igjen. Jeg ble faktisk sendt til gynokolog og han sa at det var fordi slimhinnene utvider og trekker seg sammen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *