Fire år med deg…

Categories Blogg

En liten skatt fyller år, min lille gutt har bursdag. Tenk at du fyller hele fire år i dag, i fire har du gitt meg glede og latter hver eneste dag. Du kom inn i livet mitt som en reddende engel, du har vært min livsglede og terapi når dagene har vært tunge og bære. Min vakre lille skatt, du gjør meg til en bedre person, du gjør livet verdt å leve.

 

Jeg elsker deg ❤

 

Det har vært fire år preget av sorg og sykdom, og uten deg i livet mitt hadde mørket blitt enda mer altoppslukende. For du bringer lyset med deg, jeg blir hel i dine øyne. Du ser meg for den jeg er, du bryr deg ikke om verken rullestol eller mine begrensninger. Sammen finner vi løsninger og sammen er vi i din verden.

Jeg elsker deg min vakre gutt, jeg elsker deg høyere enn livet selv. Du gir meg mot til å fortsette min kamp, du gir meg styrke til å kjempe. Hver dag gir du meg en grunn til å stå opp, hver dag bringer du varme til mitt hjerte.

 

Håp 💜

Alt jeg føler på idag er takknemlighet. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått fire år sammen med deg , fire år med en kjærlighet så stor. For selv om du er liten i kropp og sinn, så er hjertet ditt større enn de fleste. Uansett hvor sliten og lei jeg er, så klarer du alltid å finne smilet mitt.

Jeg ber hver kveld om mer tid sammen med deg, flere hverdager sammen med deg i lek og moro. Håpet mitt nå er å få se deg som skolegutt, første skoledag med en altfor stor ransel på ryggen. Det ber jeg om hver kveld, og jeg har ett håp om at mine bønner blir hørt.

 

Hipp hipp hurra 😍

For idag skal du feires med brask og bram, idag skal vi rundt deg stå. Kaker og brus står klar, gavene likeså. Måtte alle dine ønsker gå i oppfyllelse nå og i fremtiden. Jeg ønsker deg alt godt min vakre gutt, måtte din ferd videre i livet bli uten de største hindringer. Husk på å følge alle dine drømmer, og aldri la noen fortelle deg at du ikke kan.

Følg ditt hjerte så vil det gå deg vel, jeg skal stå ved din side så lenge jeg får lov. For jeg gir meg ikke uten kamp, og så lenge det er mulig så vil jeg fortsette å kjempe for å være i livet ditt. Hipp hipp hurra for deg idag og gratulerer så mye med dagen din i dag.

Mamma og pappa er masse glad i deg ❤

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fire år med deg…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *