En uke igjen!!

Categories Blogg

Neste fredag gjør vi oss klar , om bare en uke skal vi hente vår lille skatt.

Et kallenavn var det en liten gutt som plutselig utbrøt , og da var det ingen vei tilbake.

For når han så bildet under så smilte en liten gutt bredt , han visste hva den lille skulle kalles.

Og navnet ble…………….

SIMBA!! Et kallenavn vi falt for alle.

Så nå er det bare å bestille hotell og vente , nå starter nedtellingen for fullt.

En liten gutt gleder seg veldig , så mye at misforståelser oppsto.

For når han skulle fortelle barnehagen hvor vi skulle hente vår lille skatt , så måtte jeg dra på smilebåndet.

Afrika var nemlig stedet , og ikke vet jeg hvor han tok det i fra.

Den eneste forklaringen er at en film har skylden , Løvenes konge har satt spor.

Heldigvis trenger vi ikke dra så langt , det holder lenge nok med en tur over fjellet.

Minnesund er langt nok for oss , Afrika får vente til en annen gang.

For hvert bilde vi får så blir jeg hjertevarm ,  han blir større for hver dag som går.

Jeg gleder meg til å kjenne den varme pelsen mot mitt kinn , ha han på fanget i min egen stue.

En liten firbeint venn skal snart bli vår , en glede så stor er blitt skjenket oss igjen.

Nå teller vi dager , Simba skal snart komme hjem….

4 kommentarer

4 thoughts on “En uke igjen!!

  1. Herlighet så nydeleg. Navnet passa heilt fint og😂 gleder med på dokkers vegne.♥️

  2. ❤️Nydelig, dette blir topp…skjønner ar dere gleder dere🤗. Simba passer perfekt…mitt barnebarn har en kattepus som heter Simba…fint det. Ønsker dere god helg🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *