En ekte turdag

Categories Blogg

Idag har det vært full rulle fra jeg sto opp, vi hadde nemlig planlagt en utflukt. Det er mange år siden jeg sist var på denne plassen, så når mine foreldre kom med forslaget så var det ingen tvil. Arboreet i Bergen var plassen , og der har vi tilbrakt hele denne lørdagen.

Ekstra kjekt var det storebror også kom kjørende opp for å treffe oss, og en liten gutt har virkelig fått boltret seg idag. Det er godt tilrettelagt for rullestolbrukere, så her var det bare å frese rundt. Solen har skint fra skyfri himmel, og omringet av vakre blomster og trær fikk vi oss en fantastisk spasertur langs grusveien.

Rundturen ble avsluttet på sandstranden, en liten perle inne i skogen. Isak turte så vidt å dyppe stortåa ned i vannet, det var nok i kaldeste laget for en liten gutt. Omringet av folk som badet og solte seg så søkte vi ly i skyggen, men vi har virkelig hatt en herlig dag. Utflukten ble avsluttet på pizzaria, og favoritt pizzaen ble bestilt.

Under ligger bilder fra dagen vår, ord blir overflødig. Jeg håper dere har hatt en like fin dag alle sammen , og jeg ønsker dere en fortsatt god pinse. Det er bare å nyte hvert sekund…

5 kommentarer

5 thoughts on “En ekte turdag

  1. En riktig god morgen, eller kanskje formiddag nesten for noen.

    Kjære dæ, er innom og leser, og legger ikke ofte igjen kommentar,
    Men kjenner virkelig på å gjøre det.

    Egentlig har æ ikke ord for det du gjør med å formidle ord og tanker tel oss andre.

    Æ bøye mæ virkelig i dyp respekt over at du makte, og ord kan gjøre mektige ting med oss menneska, så tusen tusen takk for det du gjør!

    1. Tusen takk kjære deg , ja og dine ord gjorde meg varm om hjertet i dag, tusen takk for at du engasjerer deg , for det betyr så uendelig mye for meg 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *