En dag igjen…

Categories Blogg

Det ble fullt kaos i går kveld, det nærmer seg nemlig en stor dag.
En liten gutt har ventet utålmodig hele måneden, dagene kunne ikke gå fort nok.
Aldri hadde jeg sett for meg at jeg skulle få oppleve denne dagen, men her jeg altså og i morgen fyller en skolegutt seks år.
Tenk at livets største mirakel skulle bli starten på min siste reise, jeg sitter her og følger utviklingen til en liten gutt mens min kropp svinner bort under meg.
Når han lærte seg å gå havnet jeg i rullestol, når han lærte sine første ord mistet jeg min stemme. Livets store motsetninger, skjebnens store ironi.

I går hadde jeg kjøpt inn invitasjoner, og jeg merket plutselig at en liten gutt hadde begynt på skolen. Alle guttene i klassen skulle inviteres, i tillegg var det en gjeng utenom som også måtte få komme.
Vi endte til slutt opp med 18 barn, og plutselig ble jeg veldig glad for at vi ikke skulle ha bursdagen hjemme.
Det hadde rett og slett ikke gått, jeg syns jeg ser gubben underholde 18 seksåringer.
Bursdagsgaven fra oss foreldre blir derfor et forhåpentligvis uforglemmelig bursdagsselskap, vi fant ut at istedenfor for å gi han enda mer leker så ville vi gi han en opplevelse.

Bursdagsfeiring på Flipzone er ikke akkurat billig, men det blir vår gave i år.
Der kan barna herje villt under kontrollerte forhold.
Jeg ble dermed sittende til 22.45 igår kveld og chatte med Flipzone for å få alt på plass, for invitasjonene måtte ut idag.
Det eneste vi ikke hadde skrevet på invitasjonene igår var klokkeslettet, det hadde jeg håpet gubben kunne ordne med idag tidlig.
Dessverre så forsov gubben seg i dag, så da måtte jeg sende assistenten bort på skolen med alle invitasjonene.

Nå er det kun de andre igjen, de måtte gubben kjøre ut med i ettermiddag.
Selve feiringen blir på søndag, og du kan tro en liten gutt gleder seg.
Men imorgen blir det kakefest her hjemme, selve dagen må jo markeres.
Det føles nesten uvirkelig at jeg sitter her seks år etter, jeg takker høyere makter for at jeg får lov til å feire denne dagen med han.
Livet med en liten gutt ville jeg ikke vært foruten, mine barn puster nytt liv i meg hver eneste dag. Så i morgen er jeg klar for å feire livet, alt som betyr noe er at vi er her sammen…

8 kommentarer

8 thoughts on “En dag igjen…

  1. Så kjekt at du deler bilder fra den første tiden. Du både er og var vakker. Du har så mye kjærlighet for dine, og d skinner ut gjennom øynene. De tindrer av omsorg og kjærlighet. Og lille snart store mirakel gutten, jammen er han lik pappaen sin. Er jo som en kopi jo. ❤️ Jeg ønsker dere alle en fin dag i morga, og det er en flott gave han får. Etter hatt 21 6 årige gutter hjemme hos oss da vi bodde i enebolig , så ble d ikke hjemme før han hadde passert ti år, og antall unger var gått ned. For større kaos har jeg aldri opplevd, selv,om jeg gav de godteposene rett før de skulle hjem 😉 men min eksmann og jeg telte til slutt minuttene til d skulle være over mens leker og alt mulig kom rullende ned trappa. Jeg tenkte står dette huset etter selskapet???? Både min eksmann og jeg lå strak ut resten av kvelden. Dette var midt på vinteren, i snøstorm, så var ikke så aktuelt være ute. Året etter ble d bowling. Takk og lov!!! 😉 klem fra Synnøve ❤️

    1. Tusen takk Synnøve, barna mine betyr alt for meg 💖

      Huff ja kjenner meg igjen i bursdagshistorien du forteller, vi har vel alle en barnebursdag som ikke gikk helt etter planen.😂Nettopp derfor tok jeg ingen sjans denne gangen, 18 barn med gubben som underholder hadde aldri gått bra😅

  2. Det blir nok en fantastisk dag for din skjønne lille 6 åring, uforglemmelige opplevelser overgår nok alle gaver i verden. Flotte bilder av deg og den lille, du er jo bare flott da som nå 💕💕 Ønsker dere en flott feiring i morgen og gratulerer så mye med dagen hans som kommer 🎉🎉🎉🎉🎉

  3. Gratulerer til en stor gutt. Jeg har og noen minner om barneselskap i heimen som ble litt vel masete Me og minner om uforglemmelige barneselskap. Kos dere både i morgen og på søndag.

  4. Så herlig og eg er sikker på at han og alle vennene får en drømmedag!! Det er gøy med barnebursdager, men man er ganske pompa etterpå! Hehe Eg husker at eg har vært innlagt på en del av Dib sine bursdager da han var liten. Den siste “store” dagen hans var 10 års dagen, da skulle me ha den hjemme med sånn ca 20 gutter – Eg var jo innlagt…Typisk! Eg laget litt rabalder på sykehuset for eg måtte jo hjem…NEI, var svaret! Utsett burdagen sa de, men som sagt: Eg laget rabalder. Det endte med at de satte meg i en drosje med sonde i nesa, sondematen i en ryggsekk og andre slanger ble bare tapet på ryggen. Hjem skulle eg, koste hva det koste vil! 3 timer etter returnerte eg til avdeling, utslitt og fullstendig vrak! Men sååå verdt det 😀

    KOS DERE masse og gi han en klem fra meg 😀

    Go`klem Vibbedille

    1. Det er som å lese om meg selv, jeg hadde nemlig gjort akkurat det samme dersom det hadde vært meg 😊😅Jeg er bare takknemlig for at jeg får dele denne dagen med han, det er alt som betyr noe 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *