Det går fremover…

Categories Blogg

Det blir såååå fint, jeg kan ikke annet enn å smile her jeg sitter.
I dag var det faktisk stille i huset når jeg våknet, og det var litt godt.
En litt rolig start på dagen var akkurat det jeg trengte, og etter en god natts søvn følte jeg meg mer opplagt. Den influensavaksinen satte meg helt ut, i to dager har jeg hatt feber og vondt i kroppen. Men idag følte jeg meg lettere i kroppen, og det kunne ikke ha passet bedre.

Sånn så det ut igår…

For i dag skulle det nye panelet opp, og jeg gledet meg som et barn på julaften. De snekkerne er bare fantastisk flinke, arbeidet går virkelig unna.
Fargen på panelbordene var akkurat slik jeg hadde bedt om, men å bare se en planke blir ikke det samme som å se en hel vegg ferdig.
Siden vi ikke har egen hytte så får vi få litt hyttepreg i huset, jeg smilte fra øre til øre når veggen var ferdig.

I dag har jeg saumfart Finn.no på jakt etter noen skjulte skatter, hvorfor kjøpe nytt og dyrt når man kan få billig og brukt?
Jeg gleder meg til alt er ferdig og min jobb kan begynne, jeg gleder meg til en filmkveld i en ny stue.
Jeg vet hva jeg skal bli i mitt neste liv, interiør har alltid vært en stor lidenskap. Det klør i fingrene etter å sette i gang, selv om jeg ikke kan gjøre det selv lenger så gir det meg mye glede.

En skolegutt var ikke særlig fornøyd i går når han kom hjem til en kaotisk stue, “dette er jo katastrofe mamma” utbrøt han når han kom inn i stua.
Like etter sprang han på dør, og når han kom tilbake så måtte jeg bare smile litt for meg selv.
For der kom han gående med verktøysskrinet sitt, nå skulle stuen til mamma fikses.

Kjerringa er fornøyd med valget av panel…

Jeg må innrømme at jeg fikk litt panikk når han tok opp hammeren og begynte å slå rundt seg, det var et øyeblikk der hvor jeg ble redd for at flere vegger kom til å forsvinne.
Heldigvis fikk vi han på andre tanker, en vaskekost ble redningen i går.
Men i dag var det en mer fornøyd gutt som kom inn døren her, en liten gutt godkjente arbeidet til snekkerne.

Middagen ble inntatt til lyden av en stikksag i full sving, ikke akkurat den beste middagsroen. Ikke har vi spisebord tilgjengelig heller lenger, så her må vi være kreative når middagen skal inntas.
Vi får bruke helgen til å komme i orden her, og det skal bli godt med litt ro rundt ørene igjen. Nei nå har jeg ikke tid til å skrive lenger, for nå skal det ryddes…

13 kommentarer

13 thoughts on “Det går fremover…

  1. Sååå fint det ble med den mørke veggen til lyse lister og lys dør. LEKKERT 🤩😄 Lykke til videre med stua 👍🥰❤️❤️🌹

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *