Dere er gull verdt

Categories Blogg

Etter jeg begynte med denne bloggen har jeg lært mye , nye ting jeg ikke visste før.
Hver gang jeg lurer på noe så kan jeg bruke bloggen , for jeg vet at der ute sitter alle dere.
Det er som om jeg har mitt eget leksikon , dersom jeg ikke vet svaret selv så kan jeg være sikker på at en av dere vet det.

 

Jeg har fått svar på alt fra blomster planting til politiske spørsmål , dere er rett og slett gull verdt.
Resten av familien har også bitt seg merke i dette , noe jeg til stadighet får høre.
Som feks når min datter ikke finner svar på noe hun trenger , da roper hun fra den andre stuen og ber meg om å legge det ut på bloggen.

 

Så dere hjelper ikke bare meg skjønner dere , ofte er det andre i familien som blir litt klokere.
Men det er ikke bare spørsmål jeg får hjelp til , jeg får også tips når jeg trenger det som mest.
Som nå når jeg fikk soleksem , da fikk jeg mange tips til nye ting jeg kunne prøve.
Så nå er jeg mye bedre , og jeg har takket være dere fått både lindrende og forebyggende produkter i hus.

 

Stadig nye tips dukker opp , som når Hjorten forsynte seg av løkene mine. Da fikk jeg vite av en leser at jeg kunne prøve å spraye hvitløk på tulipanene mine , for det hadde fungert for henne.
Jeg har fått mange tips vedrørende tulipanene mine , men dette hadde jeg ikke hørt om før.
I tillegg får jeg mye inspirasjon fra andre bloggere , jeg kommer til stadighet over nye ting jeg har lyst til å prøve.

 

Så at jeg har blitt mer kunnskapsrik på disse årene er det ingen tvil om , jeg lærer til stadighet noe nytt.
Og det kan jeg takke dere for , men det beste av alt er at jeg kan bruke det til min fordel.
For når gubben hardnakket påstår at han har rett og jeg vet at han tar feil , så kan jeg gå tilbake i tid på bloggen for å lete frem svaret fra dere , og da blir det stille fra en finnmarking….

9 kommentarer

9 thoughts on “Dere er gull verdt

    1. Tusen takk Line , godt å høre at jeg også kan bidra med noe 🌷Gubben hilser og sier han ikke er enig i den siste setningen din , han mener du må bytte ut mor med far😅

      1. Hehe, nei det er nok alltid mamma jeg går til 🤣 Men så er han jo snill som redder både blomster og sykkeldag! Så en trenger jo en god gubbe også 🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *