Den største kjærligheten

Categories Blogg

Helt siden jeg skrev mitt første innlegg for snart to år siden har jeg opplevd den største kjærligheten et menneske kan få, jeg har fått nestekjærlighet i gave. En gave som er så stor og varm at den kan smelte selv det kaldeste hjerte, og dere har smeltet mitt.

 

Dere lesere har gitt meg en varme som har gitt meg ny livsgnist, og dere fortsetter å gi meg den samme varmen hver eneste dag. Dere støtter meg når jeg ligger nede, dere bringer meg lys når jeg fomler i mørket. Mange av dere har jeg aldri møtt, men likevel nøler dere ikke med å strekke ut en hånd.

 

Jeg har vært nede i kjelleren mange ganger, og jeg har hatt lyst til å gi opp når prøvelsene ble for tøffe. Men da er dere der, med varme ord drar dere meg tilbake. Når jeg lå i sykehussenga før jul i fjor og kjempet mot døden som aldri før var dere der, dere kjempet med meg og ga meg ny livsgnist når jeg var i ferd med å gi opp.

 

Selv om denne sykdommen er ubarmhjertig og rå, så har den gitt meg noe tilbake. Den har gitt meg alle dere , og for det er jeg evig takknemlig. Jeg er en av de heldige, en av få. Alle syke skulle hatt dere i ryggen , fått oppleve den samme varmen som jeg har fått.

 

Jeg sitter her med en kropp som er ribbet for alle krefter, alt jeg har igjen er mine ord. Skrive er blitt min nye vei, og som alle veier så har den et endestopp. Men dere gjør veien lettere å gå, og jammen tror jeg dere har gjort den lengre også.

 

Sammen med dere har jeg delt både glede og sorg, det har vært både latter og glede. Men min vei er ikke over enda, min kamp er ikke slutt. Sammen med dere skal jeg fortsette å kjempe, og sammen med dere skal jeg fortsette å dele alt som livet kaster min vei.

 

Derfor er dette innlegget til dere mine kjære lesere, alle disse små ord tilhører dere. Så takk for at dere følger meg, takk for at dere har gitt meg den største gaven av de alle. Jeg skulle så gjerne gitt dere så mye mer, men ord er alt jeg har igjen. Jeg vil fortsette å dele mitt liv så lenge jeg får lov, og jeg håper dere vil fortsette å følge meg på min reise.

 

Den kommer til å bli både tung og lang, men livets små gleder vil alltid være der. Sammen med dere skal vi finne de, vi skal finne lyset selv når det er mørkt. Og jeg vet at så lenge jeg har dere og alle mine kjære rundt meg, så vil jeg en dag forlate dette livet med et større hjerte enn når jeg kom. Så tusen takk til deg som leser mine ord akkurat nå, for nettopp du gjør livet verdt å kjempe for…

 

 

13 kommentarer

13 thoughts on “Den største kjærligheten

  1. Hei du☺
    Jeg er ofte innom og leser bloggen din, men ikke så ofte jeg legger igjen kommentar. Du treffer noe i hjertet mitt, og du beriker livet mitt med bloggen din. Høres kanskje dumt ut, men der er sant. Takk for at du deler små og store begivenheter med oss❤.
    Ønsker dere en flott pinsehelg☺
    Elisabeth😎

  2. Takk til deg som gir oss et innblikk i ditt og dine nærmeste sitt liv og hverdag. Synes du er ei sterk damen for måten du takler denne sykdommen på. Tror nok flesteparten av oss hadde gitt opp. Så tusen takk til deg❤️❤️❤️❤️❤️

  3. Det er du som skal ha takk. Takk fordi du gir oss kunnskap om den kampen du fører for å leve et så normalt liv som mulig. Takk for at du viser at menneske ikke er en sykdom. Selv om du har en alvorlig sykdom så er du et vanlig menneske med de samme tankene og følelsene som alle oss andre.

  4. Kjære deg❤️Eg leser bloggen din nesten hver dag. Når humøret mitt er dårlig og eg føler meg nede så løfter du meg opp . Ditt positive syn på livet og de små tingene gjør at eg setter mer pris på mitt. Stor bamseklem fra Katrine 🥂💖🌺

    1. Tusen takk kjære deg , det samme kan jeg si om deg og dere. Alle ord dere skriver til meg varmer mitt hjerte , den omsorgen dere viser er enorm 💜

  5. I går la vi oss med et smil. Jeg fortalte mannen min om spleisen. Om hvor glad jeg ble av å få være med å bidra bittelitt. Fortalte om det du skriver om å turen nordover. Så delt glede er virkelig dobbel glede 🥰 god tur!

  6. Det er vi lesere som skal takke DEG ❤️
    For at vi får være med inn i livet ditt på den fine måten du gjør det på❤️
    Du gir oss et perspektiv på livet som betyr mye for oss alle – det er jeg helt sikker på. Du deler glede, sorg, sinne, irritasjon,engasjement, frustrasjon og kjærlighet på en fantastisk måte. Du og det du skriver og står for betyr mye for mange ❤️

  7. Det er du som skal ha et tusen takk ☺️ Tusen takk for at du tar oss med på dine oppturer og nedturer 💜 Du har gitt oss alle et perspektiv på livet, og forhåpentligvis er vi blitt flinkere til å sette pris på de små ting 💜 Tusen takk ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *